Handlekurv


Handlekurven er tom

kr.0,-

Info

FRAKT

Vi sender fraktfritt innad i Norge for alle ordrer over kr.1000,- Er ordren mindre enn kr.1000,- er det en fast fraktkostnad på kr.100,-

RESERVASJON

Vi reserverer oss for at varen blir utsolgt og for prisfeil som kan oppstå. Av og til kan en vare du bestiller blir utsolgt før systemet vårt kan oppdatere dette. Dette kan oppstå når flere bestiller samme vare samtidig. Om noe av dette skulle skje, tar vi kontakt med deg i løpet av påfølgende virkedag.

LEVERINGSTID

Vi benytter Bring Servicepakke ved levering av varer. Varene sendes påfølgende virkedag etter at vi har mottatt bestilling, noe som betyr at du normalt har varen innen 3 til 7 dager (regnet fra første virkedag etter at bestillingen er mottatt), alt etter hvor du bor i landet. 

ANGRERETT

Du har alltid 14 dagers bytte- og returrett. For å kunne returnere må produktet være ubrukt. Originalemballasje og eventuelle merkelapper skal legges ved returen. Om varen er returnert i uforsvarlig stand har vi rett til å nekte refusjon.

SLIK GJØR DU VED RETUR/BYTTE

Når du sender varer tilbake til oss skal du helst bruke samme pose som du fikk varene i. Vi anbefaler alle å benytte forsendelsesmetoder som legger til rette for sporing av pakke. Dersom varen blir skadet eller blir borte ved retur til Feel Good Store AS er det kunden som er betalingsansvarlig. Du må selv dekke kostnader ved retur.

Returer og bytte sendes til:

Feel Good Store AS, Storgata 18, 9300 Finnsnes

Når returen er registrert mottatt hos oss, blir kjøpesummen tilbakeført til din konto. Ønsker du å bytte varen, vil vi dekke kostnadene med å sende ut ny vare til deg.

REKLAMASJON

Vi garanterer at varene du har bestilt er feilfrie ved levering. Skulle du likevel motta en defekt eller få levert feil vare, tar du kontakt med oss så snart som mulig, og innen 14 dager. Vi betaler selvsagt returporto for feilekspederte/defekte varer.

Feel Good Store AS forbeholder seg retten til å avvise reklamasjoner dersom varen fremstår som brukt eller på andre måter skadet i forbindelse med kundens kontakt med produktet. Ved en reklamasjon undersøker vi hva som er feil med produktet, i visse tilfeller må vi sende produktet til leverandøren for at de skal undersøke produktet.

Vi setter stor pris på dine tilbakemeldinger som kunde. Har du meninger eller er usikker på noe, er det bra om du tar kontakt med oss. Ved en reklamasjon ber vi deg alltid ta kontakt med oss først.

KJØPSVILKÅR

Er du under 18 år må du ha tillatelse av foresatt/verge for å bestille hos oss.

BETALING

Dersom du benytter deg av muligheten til å betale med kredittkort, kan du være trygg på at kredittkortopplysninger blir skrevet inn på en sikker, kryptert side.

UAVHENTEDE PAKKER

Om du ikke henter pakken blir den returnert til oss og du debiteres en avgift på kr.149,- for uavhentet pakke.

SIKKERHET

Feel Good Store AS tar seg retten til å heve kjøp om vi mistenker bedrageri/svindel.

ORDREBEKREFTELSE

Når vi har mottatt bestillingen din sender vi deg en bekreftelse per e-post med informasjon om bestillingen din. Kontroller alltid ordrebekreftelsen slik at alt ser korrekt ut. Skulle det være noe du lurer på, kontakt oss snarest på post@feelgoodstore.no. Ta gjerne vare på ordrebekreftelsen din slik at du har den ved eventuelle spørsmål til oss. Om du vil endre eller avbestille en ordre må du kontakte oss umiddelbart. Avbestillinger må skje innen kl.1300 påfølgende dag etter registrert ordre, ellers vil ordre være pakket og levert til sending.

TRANSPORT

Feel Good Store AS sender normalt sine varer med Bring Servicepakke med mindre de kan sendes som brevpost. Om varen blir skadet eller blir borte under transporten til kunden, er Feel Good Store AS ansvarlig, men du må gi beskjed til Bring med en gang du oppdager skader.

Du må også kontakte oss på post@feelgoodstore.no angående skadet/bortkommet pakke innen 14 dager. Om varen blir skadet eller blir borte ved retur tilbake til Feel Good Store AS er det kunden som er betalingsansvarlig.